نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین صحبت های مدیر نقل و انتقالات یوونتوس

آخرین صحبت های مدیر نقل و انتقالات یوونتوس

ماروتا مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس، پیش از دیدار بانوی پیر در مقابل سمپدوریا به خبرنگاران رسانه های ایتالیا در مورد آخرین وضعیت بانوی پیر توضیح داد.

رم بازی خود را برد؛ این یوونتوس را تحت فشار می گذارد ؟
ما عادت داریم که به کارِ خود نگاه کنیم و برای ما هر بازی یک امتحان است که بدونِ توجه به رقبای دیگر باید از آن با موفقیت عبور کنیم.

کونته گفت که رم و ناپولی در حال تقویت شدن هستند؛ این باعث تغییر فعالیت یوونتوس در ترنسفر می شود ؟
مطمئناً نه. فکر می کنم که او مفهومی بسیار روشن را بیان کرده باشد، اما همچنین نظر خود را درباره ی تیم خود به وضوح شرح داد. گفت که این گروه به او تضمین می دهد، از این رو زمانی که این گروه به او تضمین می دهد، این تضمین را نیز به مدیریت هم می دهد. ما اکنون نیازی برای ورود به ترنسفر نداریم، ما مارکیزیویی را داریم که در یکشنبه های زیادی بازی نکرده است و مطمئناً او بازیکنی است در حد ترکیب اصلی، مانند خیلی از بازیکنان دیگر. بنابراین این گروهی است که با توجه به اهدافی که ما داریم نیازِ ما را تامین می کند.

پیشنهاد هایی از باشگاه های زیادی برای ووچینیچ و کوالیارلا وجود دارد؛این امکان وجود دارد که یکی از آن ها در این ژانویه تیم را ترک کند؟ فصل نقل و انتقالات ژانویه ؟
ما همیشه گفته ایم که این بازیکنان هستند که باید در مورد سرنوشتِ خود تصمیم بگیرند. بنابراین آن زمان که یکی از این ها پیشِ ما بیاید و بگوید"می خواهم بروم، به دلیلِ اینکه فضای کمی برای بازی کردن دارم"، آن زمان ما سعی می کنیم درخواست آن ها را بپذیریم، البته با توجه به پیشنهادهایی که می آیند.پیشنهادها باید طوری باشند که آنها را راضی کند.این بحث برای تمامِ بازیکنانِ تیم یکی است.

اکنون این بازیکنان چنین درخواستی را از ما نکرده اند، زیرا تمامِ بازیکنان می خواهند که در اینجا بمانند. اگر از امروز تا پایان ترنسفر،صحبت های متفاوتی انجام شود، مطمئناً ما با دقت آن را ارزیابی خواهیم کرد. ما نیز در حالِ کار کردن برای آینده هستیم. از این رو نگاهِ ویژه ای به این ترنسفر نداریم، اما نگاهی به فرصت های احتمالی داریم. ژانویه ی گذشته یک ترنسفری که مهم بوده است یعنی یورنته را انجام دادیم.از این رو من و همکارانم با دقت نگاهی به فرصت های احتمالی داریم.

بازگشت دل پیرو در عنوانی دیگر به یوونتوس؟
دل پیرو کسی نیست که لازم باشد که من توضیح دهم که او چه کسی است، تاریخِ یوونتوس او را معرفی می کند،او نماد یوونتوس است و از این رو چیزی که او گفت، آن را از ته دل خود گفت، چیزی مانند بیان احساس، سپاسگذاری و اُنس خود به این لباس، که او در بزرگ کردن آن نقش داشت و نیز باشگاهی که در بزرگ کردن او تاثیر گذار بود.

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: